Rozwijam e-biznes

16 stycznia 2017
Różowe, rozrzucone litery

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany

Chcesz napisać naprawdę dobry artykuł sponsorowany, ale nie za bardzo wiesz, jak się do tego zabrać? Nie martw się – wprowadzimy cię w tajniki redagowania treści, […]
19 marca 2015
Czerwone skrzynki na listy, na murze z cegły

Wiesz jak tworzyć newslettery, na które warto czekać?

W ciągu sekundy na świecie jest wysyłane ok. 3 mln maili. 98% z nich od razu trafia do kosza. Newsletter to skuteczny i bezpośredni kanał komunikacji […]
6 marca 2015
Maszyna do pisania na drewnianym stole

Jak ekspercki blog staje się mocnym kanałem sprzedaży

W styczniu blog ekspercki o kotłach Defro wygenerował o 819 więcej przejść na sklep niż inne działania marketingowe. Na popularnych frazach znalazł się na pierwszej stronie […]
27 lutego 2015
Mężczyzna zastanawiający się jak promować content nudnej marki

9 tanich sposobów na promowanie treści nudnej marki

Wiesz dlaczego twój content marketing jest skazany na porażkę? Bo jesteś nudny? Nie, bo nie umiesz wypromować swoich treści.
24 lutego 2015
Kobieta z czarną opaską na oczach

10 defektów twojego content marketingu

Wszyscy robią content marketing, ale mało która firma osiąga zadowalające efekty. W czym tkwi błąd?
16 lutego 2015
Jaki wpływ ma content na wyniki wyszukiwarek?

Jaki wpływ ma content na wyniki wyszukiwarek?

Od 2011 roku Google stawia na treści wysokiej jakości. Już nie zagęszczenie słów kluczowych na stronie decyduje o wynikach wyszukiwania, ale oryginalny content.
9 lutego 2015
Zegarek w dłoni, czyli jak opisywać produkty w e-sklepie

Opisy produktów. Jak przekonać klientów, że dobrze trafili?

Opisy produktów sprzedają. Jeśli są konkretne, pokazują korzyści a nie tylko cechy towaru i poparte są pozytywnymi doświadczeniami zakupowymi innych.
23 czerwca 2008
Odbicie postaci w kałuży

Budowanie wizerunku firmy w wyszukiwarkach internetowych

Klienci agencji zajmujących się pozycjonowaniem z niepokojem reagują na spadek swojej strony o jedną czy dwie pozycje – i słusznie. Mało kto z nich zdaje sobie […]
5 maja 2007
Kremowy ołówek na czarnym tle

Na newsletterach tekstowych też trzeba się znać…

Newslettery i każda inna forma mailingu to wspaniały sposób na to, by ludzie podejmując decyzję o zakupie, myśleli najpierw o Twoich produktach. I tak też się […]