
Potrzebujesz pomocy przy tworzeniu dobrego contentu?
Jesteś Tu, by się nauczyć tworzyć i promować dobry content, ale jeśli nie czujesz się na siłach, chętnie zrobimy to za Ciebie.
Dowiedz się więcejCzym właściwie jest zaplecze SEO? To zbiór miejsc pozyskujących ruch na Twoją główną witrynę – mogą to być proste strony, blogi, fora internetowe czy katalogi stron. Jego głównym zadaniem jest pozycjonowanie strony docelowej w wynikach wyszukiwania, a równocześnie może stanowić świetne wsparcie PR-u i działań marketingowych. O czym pamiętać planując budowę zaplecza SEO?
Pierwsza i złota zasada – każda strona zapleczowa MUSI być wartościowa dla odbiorcy, wypełniona użytecznymi i przydatnymi treściami, które nawiązują do tematyki strony głównej.
I-Ekosystem to sieć powiązanych ze sobą stron, wypełnionych wartościowym contentem. To miejsce do dokładnie zaplanowanych działań, mających na celu dotarcie do szerokiego grona odbiorców i sprowadzanie ruchu na stronę docelową (np. sklep online). Wypracowana w ten sposób konwersja przekłada się bezpośrednio na większą sprzedaż towarów lub usług.
Budowę i-Ekosystemu (strony głównej i zaplecza) powinien poprzedzić wnikliwy audyt obecnego stanu strony internetowej czy sklepu, wynikiem którego jest szczegółowy raport zawierający konkretne rekomendacje i propozycje rozwiązań, które przyniosą sukces.
Co ważne – każdy i-Ekosystem powstaje na podstawie indywidualnie opracowanej koncepcji, przy optymalnym wykorzystaniu dostępnych narzędzi, potrzeb i możliwości budżetowych klienta. Dzięki temu przygotowana strategia marketingowa jest idealnie dopasowana do projektu, co daje gwarancję jej skuteczności.
Zaplecze SEO stanowi istotny i jeden z silniejszych elementów i-Ekosystemu. Dobra strona internetowa to nie tylko chwytliwa i perswazyjna treść.
Przeczytaj więcej o I-EKOSYSTEMIE: https://network-interactive.pl/i-ekosystem-skuteczny-sposob-na-pewny-zysk-w-biznesie-online/
Źródło: techrrival.com
Redagując treści na strony zapleczowe pamiętaj, by były jak najbardziej przyjazne w odbiorze. Każdy tekst powinien być interesujący, zachęcający do interakcji. Prowadź dialog ze swoim czytelnikiem, stawiaj pytania i motywuj do działania. Opowiedz historię, zaskakuj i intryguj.
Przeczytaj również:
Potrzebujesz pomocy przy tworzeniu dobrego contentu?
Jesteś Tu, by się nauczyć tworzyć i promować dobry content, ale jeśli nie czujesz się na siłach, chętnie zrobimy to za Ciebie.
Dowiedz się więcejNatalia Charzewska
Audyty stron i sklepów internetowych – zwiększ widoczność serwisu w Google
Jakie tematy na bloga? 16 najlepszych narzędzi
Szanowny użytkowniku!
Chcielibyśmy dostarczać Ci coraz lepsze treści informacyjne, bardziej dopasowaną ofertę, dlatego potrzebujemy Twojej zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twoich potrzeb. Oczywiście dbamy o Twoją prywatność, Twoje dane są u nas całkowicie bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili.
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
Kto będzie administratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych osobowych będzie firma: Network Sp.z o.o.; Dobrzechów 446B; 38-100 Strzyżów, która dostosowuje treści informacyjne na stronie do Twoich potrzeb oraz analizuje, bada, by polepszyć zawartość strony www. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdziesz w polityce prywatności.
O jakich danych mówimy?
Mowa o danych osobowych, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszej strony internetowej, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie.
Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby:
Komu możemy przekazać Twoje dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.
Jakie masz prawa odnośnie danych?
Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?
Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych przez podmioty trzecie będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.
Jeśli zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie ze strony internetowej, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i firmę z nami współpracującą, prowadzącą działania marketingowe, kliknij w przycisk: Przechodzę do serwisu. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać, kontaktując się z administratorem danych osobowych.