Optymalizuję e-biznes

19 października 2018

Jak reagować na negatywne opinie, recenzje i komentarze?

Budujesz pozytywny wizerunek firmy, dbasz o najwyższy poziom usług i jakość produktów, pilnujesz terminów realizacji zamówień, zależy ci na idealnej obsłudze klienta przez swoich pracowników i […]
12 października 2015
Miasto w ruchu

Wzrost ruchu na stronie dzięki użytecznej zawartości

Po przebudowie strony firmowej znacznie wzrosła liczba odwiedzin. Nie tylko więcej użytkowników wchodzi na stronę, wraca do niej, ale i spędza na niej więcej czasu – […]
19 lutego 2015
Garnitury na wieszakach

Jak porządek na sklepie wpływa na wyniki sprzedaży

Poprawa contentu w sklepie Dexpol.com zwiększyła sprzedaż z 0 do 1450 zamówień na rok. Sprawdź, jak zawartość sklepu internetowego wypływa na wyniki sprzedaży. Zanim sklep Dexpol.com […]
12 lutego 2015
Mewa

Landing page – czym jest i jak może ci pomóc?

Prowadząc jakąkolwiek działalność w Internecie z pewnością obiło się wam o uszy wyrażenie Landing Page. Strony tego typu można wykorzystać na bardzo wiele sposobów – od […]
27 maja 2014
Kolorowe kredki w dłoni

Aplikacje biznesowe w nowoczesnej firmie

W związku z rozwojem technologii informatycznych i powszechnym dostępem do sieci internetowych coraz więcej przedsiębiorców korzysta ze specjalistycznych aplikacji biznesowych. Tego typu nowoczesne rozwiązania, uważane za […]
28 marca 2007
Cerkiew przy Placu Czerwonym w Moskwie

Chcesz zaistnieć w rosyjskim Internecie? Inwestuj w SEM!

Wyszukiwarki internetowe to teraźniejszość i przyszłość biznesu. Jeśli twojej firmy nie ma w wyszukiwarce, to prędzej czy później odbije się to na jej zyskach, popularności, konkurencyjności. […]
22 marca 2007
Tablica Wrong Way

Kolejne 6 najczęściej popełnianych błędów marketingowych

Jest to kontynuacja tekstu „6 najczęściej popełnianych błędów marketingowych” tego samego autora, który zapowiedział cały cykl artykułów na ten temat. 1. Ustalenie złej ceny Pewna kobieta […]
14 marca 2007
Błędy marketingowe

6 najczęściej popełnianych błędów marketingowych

1. Marketing do niewłaściwych osób Czy wiesz do kogo kierujesz promocję swojej firmy? Czy zastanawiasz się do kogo dotrą Twoje reklamy? Czy myślałeś nad tym, czy […]
24 lutego 2007
Wózki sklepowe

29 pomysłów na poprawienie i uzupełnienie procesu zakupów w e-sklepie

9 zasad efektywnego formularza zamówienia sklepu internetowego Badaj zadowolenie klientów z zakupów w Twoim sklepie internetowym, a w szczególności ich uwagi do procesu składania zamówienia. Unikaj […]