Optymalizuję e-biznes

21 lutego 2007
Mikrofon

Jak zmienić zwykłe referencje w wyjątkowo skuteczne narzędzie sprzedaży?

Chyba najczęściej zapominanym i niedocenianym sposobem promocji własnej firmy są referencje. Wielu właścicieli firm nigdy nie prosi zadowolonych klientów, aby napisali im co sądzą o wykonanej […]
26 stycznia 2007
Drewniany klocek z koszykiem, na klawiaturze

Proces zakupu w e-sklepie – zwiększ zyski ulepszając koszyk

W 1937 r., handlowiec-wizjoner Sylvan Goldman wymyślił coś takiego jak koszyk na zakupy (wózek). Może to dziwne, ale nie okazał się on w ówczesnych czasach hitem! […]
30 sierpnia 2006
Odsyłanie Klienta do konkurencji

Odsyłaj klienta do konkurencji, a klient wróci… do Ciebie

Wiele osób zastanawia się czy można odesłać klienta do konkurencji. Ja uważam, że można i więcej na tym zyskamy niż jakbyśmy go u siebie obsłużyli. Poważnie! […]