Z branży

14 stycznia 2019

Trendy w marketingu 2019

#1 Personalizowane działania i treści nadal będą spełniać kluczową rolę Kieruj się zasadą w marketingu – on inny niż wszyscy, a nie on taki jak wszyscy. […]
5 kwietnia 2018
Tłum ludzi, trendy w marketingu 2018

Trendy w marketingu internetowym 2018

W Internecie zrobi się ciasno, a dokładnie w mediach społecznościowych (będzie coraz więcej marek rozpychających się łokciami i coraz więcej treści). Jak wybić się ponad tłum? […]
6 lutego 2017
Infografika, jak przekazać treści w sposób atrakcyjny

Infografika – przekaż atrakcyjnie treści!

Czym jest infografika i dlaczego tak chętnie jest wykorzystywana w marketingu? O czym musisz pamiętać, by stworzona przez ciebie infografika była ciekawa i wartościowa? Dowiedz się, […]
13 kwietnia 2015
Dobry content do koniec sztucznego spamu

Spamerzy nauczcie się tworzyć dobry content! Czy to koniec sztucznego pozycjonowania?

Co czeka pozycjonerów tego roku? Czy spamerzy grający nie fair poniosą druzgocącą porażkę? Czy pozycjonowanie nadal opierać się będzie na linkowaniu? Czy będzie miejsce dla tych, […]
8 kwietnia 2015
Pajęcza sieć

Sieci afiliacyjne w Polsce – raport Interaktywnie.com

„Wydawcom brakuje wiedzy i zaangażowania, by w pełni skorzystać na współpracy z sieciami afiliacyjnymi. A bez tego – ich zyski są niewielkie” – jak czytamy we […]
27 marca 2015
Morda psa

Ach mordeczko mordeczko – content czy marketing?

Ostatnio powstaje sporo treści odnośnie content marketingu, wartościowym contencie, itp. – widać, że temat jest na fali. Gdy tylko mam czas, staram się czytać (a przynajmniej […]
25 marca 2015
Bajkowa sceneria

Biblia polskiego contentu czy bajka? O nowej książce Barbary Stawarz

Podręcznik o polskim content marketingu na rynku jest od niedawna, a już wywołuje burze. Od 18 marca w księgarniach całej Polski dostępna jest całkiem nowa książka […]
27 października 2006
Dobry rok polskiego Internetu

2005 – dobry rok polskiego Internetu

60 proc. wzrost wydatków na reklamę online, 3,1 miliarda złotych wydanych na zakupy w Internecie – Najnowszy Raport IAB potwierdza, że rok 2005 to rok dynamicznego […]