Rozwijam e-biznes

10 listopada 2006
Dobry sposób na e-reklamę - marketing wirusowy

Dobry sposób na e-reklamę – marketing wirusowy

Dowcipy o Chucku Norrisie, moheroweberety.net firmy House, zabawne filmiki z serii prawie jak Żywiec… często nie zdajemy sobie sprawy, że jesteśmy w zasięgu bodaj najszybciej rozwijającego […]
14 października 2006
Test skuteczności "inteligentnego SPAMU"

Test skuteczności “inteligentnego SPAMU”

Wytrawni użytkownicy Sieci znają tę historię. Dla młodszych stażem pozwolę sobie ją przypomnieć… w telegraficznym skrócie oczywiście. Na początku była sobie mielonka wyprodukowana przez Hormel Foods, […]
7 września 2006
7 powodów dla których powinieneś zdecydować się na stronę www o tematycznej zawartości

7 powodów dla których powinieneś zdecydować się na stronę www o tematycznej zawartości

Jednym z kluczy do $ukcesu w Internecie jest *ciekawa zawartość strony*. Niektórzy uważają nawet, że jest to najważniejsza rzecz i że nic tego faktu nie zmieni. […]
27 lipca 2006
E-mail marketing.Powtórna wysyłka - skuteczna czy nie?

E-mail marketing.Powtórna wysyłka – skuteczna czy nie?

Przeglądałem ostatnio archiwum na jednym z amerykańskich portali traktującym o e-marketingu i natrafiłem na ciekawy tekst. Dotyczył on zagadnienia związanego z – nazwijmy je – “powtórkami”.
14 lipca 2006
"Witaj Iksiński!" czyli test skuteczności różnych form personalizacji maila

“Witaj Iksiński!” czyli test skuteczności różnych form personalizacji maila

Dwa lata temu przeprowadzałem pierwszą kampanię dla jednej z firm w moim rodzinnym mieście. Była to firma produkcyjna, lider w branży dostarczającej sprzęt dla masażystów. Pierwszą […]
4 lipca 2006
10 praktycznych propozycji na tworzenie wartościowej treści strony www

10 praktycznych propozycji na tworzenie wartościowej treści strony www

Być może nie każdy webmaster, czy nawet agencja interaktywna zgodzą się z taką tezą: strona internetowa to coś więcej niż zlepek nawet najbardziej atrakcyjnych zdjęć, grafik, […]
26 maja 2006
"Hasta la Vista, Baby!" - jesteś nudny...

“Hasta la Vista, Baby!” – jesteś nudny…

Zyskuj zaufanie subskrybentów od samego początku, albo strać je bezpowrotnie! “Nieaktywni” subskrybenci są niczym trucizna dla Twojej listy mailingowej. To tacy ludzie, którzy zapisali się na […]
20 maja 2006
E-mail. Co testować, a czego nie testować?

E-mail. Co testować, a czego nie testować?

Nie ma to jak testy! Ja jestem fanem wszelkiego rodzaju testów – szczególnie jeżeli chodzi o testy e-marketingowe. Testowanie to najlepszy sposób na ciągłe udoskonalanie i […]