Rozwijam e-biznes

18 grudnia 2006
Coraz bliżej święta... coraz bliżej święta..

Coraz bliżej święta… coraz bliżej święta..

W taki świąteczny okres, praktycznie każda z firm chce dać swym klientom coś więcej, niż tylko promocję. Chcą budować swój wizerunek, być bardziej otwarte, budować więź […]
18 grudnia 2006
Prawa własności do domen internetowych

Prawa własności do domen internetowych

Wokół praw własności do domen internetowych w ostatnim czasie narosło wiele wątpliwości. Brak jest jasnej wykładni zasad, popartych rzeczywistymi przykładami. Niniejszy artykuł jest próbą zebrania dotychczasowych […]
20 listopada 2006
Artykuły do dalszego przedruku - Twój wizerunek i darmowa reklama!

Artykuły do dalszego przedruku – Twój wizerunek i darmowa reklama!

Każdy, kto prowadzi serwis internetowy – musi dbać o stałą jego aktualizację, nowe materiały, informacje na stronie. Każdy redaktor internetowego czasopisma (ezina) ma zapotrzebowanie na nowe […]
10 listopada 2006
Dobry sposób na e-reklamę - marketing wirusowy

Dobry sposób na e-reklamę – marketing wirusowy

Dowcipy o Chucku Norrisie, moheroweberety.net firmy House, zabawne filmiki z serii prawie jak Żywiec… często nie zdajemy sobie sprawy, że jesteśmy w zasięgu bodaj najszybciej rozwijającego […]
14 października 2006
Test skuteczności "inteligentnego SPAMU"

Test skuteczności „inteligentnego SPAMU”

Wytrawni użytkownicy Sieci znają tę historię. Dla młodszych stażem pozwolę sobie ją przypomnieć… w telegraficznym skrócie oczywiście. Na początku była sobie mielonka wyprodukowana przez Hormel Foods, […]
7 września 2006
7 powodów dla których powinieneś zdecydować się na stronę www o tematycznej zawartości

7 powodów dla których powinieneś zdecydować się na stronę www o tematycznej zawartości

Jednym z kluczy do $ukcesu w Internecie jest *ciekawa zawartość strony*. Niektórzy uważają nawet, że jest to najważniejsza rzecz i że nic tego faktu nie zmieni. […]
27 lipca 2006
E-mail marketing.Powtórna wysyłka - skuteczna czy nie?

E-mail marketing.Powtórna wysyłka – skuteczna czy nie?

Przeglądałem ostatnio archiwum na jednym z amerykańskich portali traktującym o e-marketingu i natrafiłem na ciekawy tekst. Dotyczył on zagadnienia związanego z – nazwijmy je – „powtórkami”.
14 lipca 2006
"Witaj Iksiński!" czyli test skuteczności różnych form personalizacji maila

„Witaj Iksiński!” czyli test skuteczności różnych form personalizacji maila

Dwa lata temu przeprowadzałem pierwszą kampanię dla jednej z firm w moim rodzinnym mieście. Była to firma produkcyjna, lider w branży dostarczającej sprzęt dla masażystów. Pierwszą […]
4 lipca 2006
10 praktycznych propozycji na tworzenie wartościowej treści strony www

10 praktycznych propozycji na tworzenie wartościowej treści strony www

Być może nie każdy webmaster, czy nawet agencja interaktywna zgodzą się z taką tezą: strona internetowa to coś więcej niż zlepek nawet najbardziej atrakcyjnych zdjęć, grafik, […]