mailing

29 stycznia 2015
Koperta z listem jako symbol mailingu

E-mail marketing dla opornych – jak zacząć przygodę z mailingiem

E-mail marketing to wciąż jedna z najpopularniejszych form promocji w sieci. Aż 98% firm wykorzystujących Internet z powodzeniem korzysta z maili do klientów.
5 maja 2007
Kremowy ołówek na czarnym tle

Na newsletterach tekstowych też trzeba się znać…

Newslettery i każda inna forma mailingu to wspaniały sposób na to, by ludzie podejmując decyzję o zakupie, myśleli najpierw o Twoich produktach. I tak też się […]
3 maja 2007
Różne rodzaje email marketingu

Różne rodzaje email marketingu

Ten artykuł jest jednym z początkowych rozdziałów mojej książki / ebooka pod roboczym tytułem „Skuteczny e-mail marketing”. Będzie on moim spojrzeniem na to zagadnienie oraz opisem […]
28 marca 2007
Pozytywne zaskoczenie, czyli nagradzaj subskrybentów, bo warto!

Pozytywne zaskoczenie, czyli nagradzaj subskrybentów, bo warto!

Dziś będzie o zaskakiwaniu – a dokładniej o pozytywnym zaskakiwaniu. Często pisałem w artykułach, że lista mailingowa ma bardzo duże znaczenie w biznesie – szczególnie e-biznesie. […]
21 grudnia 2006
Zwiększanie ruchu na stronie. Test skuteczności mailingów z Allegro - cz. 1.

Zwiększanie ruchu na stronie. Test skuteczności mailingów z Allegro – cz. 1.

Do przeprowadzenia testu i napisania artykuły „popchnęła” mnie dyskusja, jaką prowadziłem na jednym… a w zasadzie dwóch forach dyskusyjnych. Dyskusje te dotyczyły sensowności i skuteczności promowania […]
14 października 2006
Test skuteczności "inteligentnego SPAMU"

Test skuteczności „inteligentnego SPAMU”

Wytrawni użytkownicy Sieci znają tę historię. Dla młodszych stażem pozwolę sobie ją przypomnieć… w telegraficznym skrócie oczywiście. Na początku była sobie mielonka wyprodukowana przez Hormel Foods, […]
27 lipca 2006
E-mail marketing.Powtórna wysyłka - skuteczna czy nie?

E-mail marketing.Powtórna wysyłka – skuteczna czy nie?

Przeglądałem ostatnio archiwum na jednym z amerykańskich portali traktującym o e-marketingu i natrafiłem na ciekawy tekst. Dotyczył on zagadnienia związanego z – nazwijmy je – „powtórkami”.
14 lipca 2006
"Witaj Iksiński!" czyli test skuteczności różnych form personalizacji maila

„Witaj Iksiński!” czyli test skuteczności różnych form personalizacji maila

Dwa lata temu przeprowadzałem pierwszą kampanię dla jednej z firm w moim rodzinnym mieście. Była to firma produkcyjna, lider w branży dostarczającej sprzęt dla masażystów. Pierwszą […]
29 maja 2006
Czerwona skrzynka na listy

E-mail marketing. FAQ dla początkujących

Marketerzy zajmujący się marketingiem internetowym chcą znać odpowiedzi na takie pytania jak: jak stworzyć odpowiedni przekaz, jaki jest efektywny sposób na budowę listy subskrypcyjnej, itd. Chcą […]