Potrzebujesz pomocy przy tworzeniu dobrego contentu?
Jesteś Tu, by się nauczyć tworzyć i promować dobry content, ale jeśli nie czujesz się na siłach, chętnie zrobimy to za Ciebie.
Dowiedz się więcejW ciągu sekundy na świecie jest wysyłane ok. 3 mln maili. 98% z nich od razu trafia do kosza.
Newsletter to skuteczny i bezpośredni kanał komunikacji z klientem, który zaufał twojej marce. Skłonienie kogoś, by powierzył ci swój adres mailowy i zapisał się na subskrypcję newslettera nie jest łatwe. Jednak jeszcze trudniejsze jest zatrzymanie jego uwagi i sprawienie, by z tego newslettera nie zrezygnował. A nawet więcej – by czekał na niego z niecierpliwością.
Czym jest newsletter, jakie korzyści z sobą niesie i o czym nie wolno zapomnieć przy jego tworzeniu i wysyłce – to wszystko, a nawet więcej, znajdziesz w naszym artykule.
Kiedyś newsletter był rodzajem czasopisma powielanego na kserokopiarce, który szybko miał trafić do zainteresowanych osób z konkretnej branży, by mogli podjąć dyskusję na opisywany temat. Nie zwracano wtedy uwagi na jego formę, lecz na treść. Teraz newslettery wykorzystywane są powszechnie w działalności internetowej i są nie tylko dopracowane treściowo, ale i graficznie. Dobrze skrojony newsletter służy do stałej komunikacji z Klientami mającej na celu informowanie odbiorców o nowościach, zmianach, ofertach, aktualizacjach w obrębie danej firmy czy tematu – pisze Elżbieta Wróbel, content manager z Freshmaila jednego z najpopularniejszych programów do wysyłki Malingów w Polsce.
Wbrew pozorom tworzenie własnego newslettera nie jest zadaniem prostym i wymaga nieco wprawy. Na szczęście z pomocą przychodzą systemy m.in. wspomniany wcześniej Freshmail oferujące gotowe rozwiązania, które znacznie ułatwiają projektowanie i wysyłanie wiadomości do subskrybentów. Jednak nawet korzystając z ich wsparcia nie należy zapominać o kilku kwestiach:
W internecie można znaleźć co najmniej kilka systemów do tworzenia i wysyłki newsletterów. Niektóre oferują darmową usługę, inne zaawansowane usługi. Oto trzy najbardziej popularne:
Potrzebujesz pomocy przy tworzeniu dobrego contentu?
Jesteś Tu, by się nauczyć tworzyć i promować dobry content, ale jeśli nie czujesz się na siłach, chętnie zrobimy to za Ciebie.
Dowiedz się więcejJoanna Gatarska
Silne zaplecze SEO bazujące na wartościowym contencie
Audyty stron i sklepów internetowych – zwiększ widoczność serwisu w Google
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |