wzrost sprzedaży

12 października 2015
Miasto w ruchu

Wzrost ruchu na stronie dzięki użytecznej zawartości

Po przebudowie strony firmowej znacznie wzrosła liczba odwiedzin. Nie tylko więcej użytkowników wchodzi na stronę, wraca do niej, ale i spędza na niej więcej czasu – […]
8 kwietnia 2015
Pajęcza sieć

Sieci afiliacyjne w Polsce – raport Interaktywnie.com

„Wydawcom brakuje wiedzy i zaangażowania, by w pełni skorzystać na współpracy z sieciami afiliacyjnymi. A bez tego – ich zyski są niewielkie” – jak czytamy we […]
6 marca 2015
Maszyna do pisania na drewnianym stole

Jak ekspercki blog staje się mocnym kanałem sprzedaży

W styczniu blog ekspercki o kotłach Defro wygenerował o 819 więcej przejść na sklep niż inne działania marketingowe. Na popularnych frazach znalazł się na pierwszej stronie […]
19 lutego 2015
Garnitury na wieszakach

Jak porządek na sklepie wpływa na wyniki sprzedaży

Poprawa contentu w sklepie Dexpol.com zwiększyła sprzedaż z 0 do 1450 zamówień na rok. Sprawdź, jak zawartość sklepu internetowego wypływa na wyniki sprzedaży. Zanim sklep Dexpol.com […]
21 lutego 2007
Mikrofon

Jak zmienić zwykłe referencje w wyjątkowo skuteczne narzędzie sprzedaży?

Chyba najczęściej zapominanym i niedocenianym sposobem promocji własnej firmy są referencje. Wielu właścicieli firm nigdy nie prosi zadowolonych klientów, aby napisali im co sądzą o wykonanej […]
26 stycznia 2007
Drewniany klocek z koszykiem, na klawiaturze

Proces zakupu w e-sklepie – zwiększ zyski ulepszając koszyk

W 1937 r., handlowiec-wizjoner Sylvan Goldman wymyślił coś takiego jak koszyk na zakupy (wózek). Może to dziwne, ale nie okazał się on w ówczesnych czasach hitem! […]