newsletter

19 marca 2015
Czerwone skrzynki na listy, na murze z cegły

Wiesz jak tworzyć newslettery, na które warto czekać?

W ciągu sekundy na świecie jest wysyłane ok. 3 mln maili. 98% z nich od razu trafia do kosza. Newsletter to skuteczny i bezpośredni kanał komunikacji […]
29 stycznia 2015
Koperta z listem jako symbol mailingu

E-mail marketing dla opornych – jak zacząć przygodę z mailingiem

E-mail marketing to wciąż jedna z najpopularniejszych form promocji w sieci. Aż 98% firm wykorzystujących Internet z powodzeniem korzysta z maili do klientów.
5 maja 2007
Kremowy ołówek na czarnym tle

Na newsletterach tekstowych też trzeba się znać…

Newslettery i każda inna forma mailingu to wspaniały sposób na to, by ludzie podejmując decyzję o zakupie, myśleli najpierw o Twoich produktach. I tak też się […]
3 maja 2007
Różne rodzaje email marketingu

Różne rodzaje email marketingu

Ten artykuł jest jednym z początkowych rozdziałów mojej książki / ebooka pod roboczym tytułem „Skuteczny e-mail marketing”. Będzie on moim spojrzeniem na to zagadnienie oraz opisem […]
28 marca 2007
Pozytywne zaskoczenie, czyli nagradzaj subskrybentów, bo warto!

Pozytywne zaskoczenie, czyli nagradzaj subskrybentów, bo warto!

Dziś będzie o zaskakiwaniu – a dokładniej o pozytywnym zaskakiwaniu. Często pisałem w artykułach, że lista mailingowa ma bardzo duże znaczenie w biznesie – szczególnie e-biznesie. […]
27 lipca 2006
E-mail marketing.Powtórna wysyłka - skuteczna czy nie?

E-mail marketing.Powtórna wysyłka – skuteczna czy nie?

Przeglądałem ostatnio archiwum na jednym z amerykańskich portali traktującym o e-marketingu i natrafiłem na ciekawy tekst. Dotyczył on zagadnienia związanego z – nazwijmy je – „powtórkami”.
14 lipca 2006
"Witaj Iksiński!" czyli test skuteczności różnych form personalizacji maila

„Witaj Iksiński!” czyli test skuteczności różnych form personalizacji maila

Dwa lata temu przeprowadzałem pierwszą kampanię dla jednej z firm w moim rodzinnym mieście. Była to firma produkcyjna, lider w branży dostarczającej sprzęt dla masażystów. Pierwszą […]
26 maja 2006
"Hasta la Vista, Baby!" - jesteś nudny...

„Hasta la Vista, Baby!” – jesteś nudny…

Zyskuj zaufanie subskrybentów od samego początku, albo strać je bezpowrotnie! „Nieaktywni” subskrybenci są niczym trucizna dla Twojej listy mailingowej. To tacy ludzie, którzy zapisali się na […]