Potrzebujesz pomocy przy tworzeniu dobrego contentu?
Jesteś Tu, by się nauczyć tworzyć i promować dobry content, ale jeśli nie czujesz się na siłach, chętnie zrobimy to za Ciebie.
Dowiedz się więcejPo przebudowie strony firmowej znacznie wzrosła liczba odwiedzin. Nie tylko więcej użytkowników wchodzi na stronę, wraca do niej, ale i spędza na niej więcej czasu – co wskazuje na pozytywny odbiór serwisu. Taki efekt osiągnęliśmy dzięki użytecznej zawartości, bez tzw. tradycyjnego pozycjonowania.
Efektem przebudowy strony jest responsywny i wielojęzyczny serwis firmowy, z czytelną i atrakcyjną prezentacją aranżacji, katalogu produktów – będącą efektem integracji systemu WordPress z systemem Magento. Obecnie serwis ma przejrzysty layout, nowoczesną kartę produktu, zgodną z aktualnymi trendami – jak przystało na duży serwis firmowy.
stronę firmową Cerrad
Duża firma, która zbudowała silną pozycję na rynku, potrzebowała odświeżenia strony internetowej – która nie zmieniała wyglądu i funkcjonalności przez dłuższy czas. Dotychczasowa strona firmowa dawno przestała spełniać wymogi UX i Google. Miała przestarzałą strukturą, była mało intuicyjna, atrakcyjna wizualnie i nie była dopasowana do urządzeń mobilnych. Potrzebowała odświeżenia brandingu, nowej, bardziej dynamicznej identyfikacji wizualnej i responsywności.
Wszystkie zmiany miały nadać stronie nowoczesnego wyglądu, sprawić by była użyteczna i atrakcyjna dla odbiorców – co miało się oczywiście przełożyć na większą efektywność biznesową firmy.
Przy prezentacji aranżacji i produktów kierowaliśmy się estetyką, użytecznością i potrzebami klientów. Spora część użytkowników poszukuje inspiracji, dlatego opracowaliśmy model prezentacji aranżacji – który odsyła do konkretnego produktu, zastosowanego w danej aranżacji. Dzięki temu użytkownik nie błądzi po stronie w poszukiwaniu produktu, który zainspirował go w aranżacji.
Do prezentacji produktów wykorzystaliśmy slider przedstawiający aranżacje z danej kolekcji. Na każdym slajdzie z aranżacją, poprzez zamieszczenie pinów, zaprezentowaliśmy produkt z konkretnej kolekcji. Piny prowadzą do konkretnego produktu. Wykorzystaliśmy także funkcjonalność integracji systemu WordPress z systemem Magento – poniżej każdej aranżacji zaczytują się pozostałe produkty z danej kolekcji (zdjęcie produktu, nazwa i cena), które przenoszą użytkownika do karty produktu.
Tworząc katalog produktów kierowaliśmy się różnorodnością potrzeb klientów. Dlatego podzieliliśmy stronę na kilka sekcji, z możliwością doboru produktów wg różnych opcji – wg inspiracji, przeznaczenia, zastosowania i kolekcji.
Sieć sprzedaży firmy Cerrad to najbardziej czasochłonny moduł. Klient na poprzedniej stronie posiadał tego typu moduł, ale w formie tabelarycznej. Naszym celem była lepsza jego prezentacja, w wersji bardziej interaktywnej. Wykorzystaliśmy do tego API Google Maps (prezentacja na mapie miejsc sprzedaży produktów klienta).
Do wdrożenia wielojęzyczności witryny wykorzystaliśmy moduł Multisite w WordPress’ie, który pozwolił nam na stworzenia osobnych stron dla danego języka. Strona dostępna jest w 8 wersjach językowych: polska, angielska (USA), angielska (Wielka Brytania), rosyjska, ukraińska, rumuńska, niemiecka i hiszpańska.
Wykorzystując system open source w tworzeniu serwisu firmowego uzyskaliśmy responsywną stronę dostosowaną do urządzeń mobilnych (laptopy, tablety, smartfony, netbooki) i zoptymalizowaną pod kątem SEO.
Wdrażając katalog produktów, stanęliśmy przed wyzwaniem integracji systemu WordPress z systemem Magento. Głównym zadaniem było opracowanie niestandardowego szablonu graficznego dla systemu Magento, który byłby wizualnie spójny z szablonem graficznym użytym w pozostałej części strony.
Wdrożenia WordPress Wdrożenia MagentoPo przygotowaniu koncepcji, rozpisaniu struktury katalogu produktów rozpoczęliśmy prace wdrożeniowe. Najważniejszym elementem katalogu było opracowanie czytelnej karty produktu, która w przejrzysty sposób prezentowałaby wszystkie produkty firmy Cerrad.
Statystyki wypadają bardzo obiecująco.
Potrzebujesz pomocy przy tworzeniu dobrego contentu?
Jesteś Tu, by się nauczyć tworzyć i promować dobry content, ale jeśli nie czujesz się na siłach, chętnie zrobimy to za Ciebie.
Dowiedz się więcejAgnieszka Szynal-Tuleja
Jak reagować na negatywne opinie, recenzje i komentarze?
Jak porządek na sklepie wpływa na wyniki sprzedaży
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |