Potrzebujesz pomocy przy tworzeniu dobrego contentu?
Jesteś Tu, by się nauczyć tworzyć i promować dobry content, ale jeśli nie czujesz się na siłach, chętnie zrobimy to za Ciebie.
Dowiedz się więcejCzym właściwie jest zaplecze SEO? To zbiór miejsc pozyskujących ruch na Twoją główną witrynę – mogą to być proste strony, blogi, fora internetowe czy katalogi stron. Jego głównym zadaniem jest pozycjonowanie strony docelowej w wynikach wyszukiwania, a równocześnie może stanowić świetne wsparcie PR-u i działań marketingowych. O czym pamiętać planując budowę zaplecza SEO?
Pierwsza i złota zasada – każda strona zapleczowa MUSI być wartościowa dla odbiorcy, wypełniona użytecznymi i przydatnymi treściami, które nawiązują do tematyki strony głównej.
I-Ekosystem to sieć powiązanych ze sobą stron, wypełnionych wartościowym contentem. To miejsce do dokładnie zaplanowanych działań, mających na celu dotarcie do szerokiego grona odbiorców i sprowadzanie ruchu na stronę docelową (np. sklep online). Wypracowana w ten sposób konwersja przekłada się bezpośrednio na większą sprzedaż towarów lub usług.
Budowę i-Ekosystemu (strony głównej i zaplecza) powinien poprzedzić wnikliwy audyt obecnego stanu strony internetowej czy sklepu, wynikiem którego jest szczegółowy raport zawierający konkretne rekomendacje i propozycje rozwiązań, które przyniosą sukces.
Co ważne – każdy i-Ekosystem powstaje na podstawie indywidualnie opracowanej koncepcji, przy optymalnym wykorzystaniu dostępnych narzędzi, potrzeb i możliwości budżetowych klienta. Dzięki temu przygotowana strategia marketingowa jest idealnie dopasowana do projektu, co daje gwarancję jej skuteczności.
Zaplecze SEO stanowi istotny i jeden z silniejszych elementów i-Ekosystemu. Dobra strona internetowa to nie tylko chwytliwa i perswazyjna treść.
Przeczytaj więcej o I-EKOSYSTEMIE: https://network-interactive.pl/i-ekosystem-skuteczny-sposob-na-pewny-zysk-w-biznesie-online/
Redagując treści na strony zapleczowe pamiętaj, by były jak najbardziej przyjazne w odbiorze. Każdy tekst powinien być interesujący, zachęcający do interakcji. Prowadź dialog ze swoim czytelnikiem, stawiaj pytania i motywuj do działania. Opowiedz historię, zaskakuj i intryguj.
Przeczytaj również:
Potrzebujesz pomocy przy tworzeniu dobrego contentu?
Jesteś Tu, by się nauczyć tworzyć i promować dobry content, ale jeśli nie czujesz się na siłach, chętnie zrobimy to za Ciebie.
Dowiedz się więcejNatalia Charzewska
Audyty stron i sklepów internetowych – zwiększ widoczność serwisu w Google
Jakie tematy na bloga? 16 najlepszych narzędzi
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |