Potrzebujesz pomocy przy tworzeniu dobrego contentu?
Jesteś Tu, by się nauczyć tworzyć i promować dobry content, ale jeśli nie czujesz się na siłach, chętnie zrobimy to za Ciebie.
Dowiedz się więcejSposób prezentacji produktów w sklepie internetowym to klucz do zwiększenia sprzedaży – dobra karta produktu nie tylko skłoni odbiorcę do dokonania zakupu, ale również wpłynie na widoczność sklepu w wyszukiwarkach. To miejsce, w którym użytkownik podejmuje ostateczną decyzję, dlatego zadbaj o to, by nie tylko dostał wszystkie niezbędne informacje, ale też utwierdził się w przekonaniu, że właśnie tego (produktu/usługi) potrzebuje!
Nikt nie chce kupować kota w worku, a zakupy online różnią się od tych w sklepach stacjonarnych przede wszystkim tym, że mniejszą rolę odgrywają w nich emocje. Klient ma czas – chce dobrze poznać wybrany przez siebie artykuł, dostać wszystkie dane i parametry, mieć możliwość porównać go z innymi, znać cenę i konkretne informacje o formach i kosztach dostawy. W jaki sposób stworzyć kartę produktu, by zaspokoić potrzeby potencjalnego klienta, przekonać go o słuszności decyzji i skłonić do zakupu?
Dobra karta produktu to nie tylko ukłon w stronę klientów, ale również w stronę algorytmów Google. Wysokiej jakości content, merytoryczna treść doceniana jest przez użytkowników i wyszukiwarkę, dzięki czemu pozycja sklepu wzrasta.
Jak sprawić, by osoba, która trafiła do twojego sklepu online, nie tylko dokonała zakupu rzeczy, której potrzebuje, ale również przejrzała pozostały asortyment, wybrała inne przedmioty i w przyszłości ponownie skorzystała z oferty?
Jednym z wielu elementów wpływających na decyzje zakupowe jest karta produktu. Byle jak zaprojektowana, uboga w informacje, ze słabymi zdjęciami strona produktowa to strzał w kolano wielu właścicieli serwisów sprzedażowych.
Sam produkt w dobrej (niższej niż u konkurencji) cenie nie wystarczy – niezbędna jest jego właściwa prezentacja.
Wzorowa karta produktu to taka, która nie tylko dostarczy odbiorcy szczegółowych informacji na temat danego produktu, ale przede wszystkim skłoni go do podjęcia decyzji.
Dobry opis produktu – co to właściwie oznacza? Przede wszystkim to, że odpowiada na pytania użytkowników wpisywane do wyszukiwarki. Zwiększa nie tylko wskaźnik sprzedaży, ale również (i przede wszystkim) sprowadza do sklepu więcej potencjalnych klientów. Każdy tekst znajdujący się w twoim sklepie online powinien być skonstruowany zgodnie z zasadami SEO, by pomóc w pozycjonowaniu witryny.
Jak zrobić dobry opis artykułu w karcie produktu? Przede wszystkim podziel go na trzy główne sekcje: krótki opis (znajdujący się zazwyczaj na pierwszym widoku, tuż pod nazwą i ceną produktu), opis dodatkowy (rozbudowany) oraz szczegółowy (parametry techniczne, informacje o detalach produktu).
Opowiedz klientom historię, wpłyń na ich wyobraźnię i spraw, żeby poczuli pozytywne emocje, które będą zapowiedzią tego, co ich spotka po otrzymaniu produktu z twojego sklepu. Tutaj znajdziesz więcej informacji i wskazówek na ten temat: https://praktycznymarketing.pl/opisy-produktow-jak-przekonac-klientow-ze-dobrze-trafili/
Potrzebujesz pomocy przy tworzeniu dobrego contentu?
Jesteś Tu, by się nauczyć tworzyć i promować dobry content, ale jeśli nie czujesz się na siłach, chętnie zrobimy to za Ciebie.
Dowiedz się więcejNatalia Charzewska
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |