wizerunek firmy

19 października 2018

Jak reagować na negatywne opinie, recenzje i komentarze?

Budujesz pozytywny wizerunek firmy, dbasz o najwyższy poziom usług i jakość produktów, pilnujesz terminów realizacji zamówień, zależy ci na idealnej obsłudze klienta przez swoich pracowników i […]
23 czerwca 2008
Odbicie postaci w kałuży

Budowanie wizerunku firmy w wyszukiwarkach internetowych

Klienci agencji zajmujących się pozycjonowaniem z niepokojem reagują na spadek swojej strony o jedną czy dwie pozycje – i słusznie. Mało kto z nich zdaje sobie […]
21 lutego 2007
Mikrofon

Jak zmienić zwykłe referencje w wyjątkowo skuteczne narzędzie sprzedaży?

Chyba najczęściej zapominanym i niedocenianym sposobem promocji własnej firmy są referencje. Wielu właścicieli firm nigdy nie prosi zadowolonych klientów, aby napisali im co sądzą o wykonanej […]