Wiemy praktycznie wszystko!

Mimo że w branży interaktywnej działamy już kilka lat, doskonale zdajemy sobie sprawę, że dla niektórych marketing internetowy to ciągle czarna magia. Przed nami internet także ma wiele tajemnic. Wszystkim tym, co udało nam się już odkryć i tym, co wciąż odkrywamy postanowiliśmy się podzielić z innymi.

Dlatego Praktyczny Marketing stworzyliśmy dla siebie i dla każdego, kto interesuje się szeroko pojętymi działaniami w internecie.
Chcemy pomagać przede wszystkim małym i średnim firmom zaczynającym swoją przygodę z e-biznesem oraz tym, które mają apetyt na rozwój i coraz lepsze efekty.

Piszemy praktycznie o tym, co związane z serwisami internetowymi:

• Dzielimy się wiedzą o tworzeniu i promowaniu contentu
• Przygotowujemy zestawienia i raporty
• Pokazujemy inspirujące przykłady dobrych treści
• Podpowiadamy firmom jak pokazać się w cyberprzestrzeni
• Informujemy o tym, co piszczy w branży

Sekrety praktycznie odkrywają:

Piotr – fan i twórca badań użyteczności serwisów internetowych. Twierdzi że wszystko można zrobić lepiej i efektowniej, o tym też pisze. Kręcą go cyferki, więc na potrzeby Praktycznego Marketingu przygotowuje ciekawe zestawienia, wykresy i analizy działań podjętych dla klientów. Praktyczną wiedzą dzieli się także ze swoimi studentami.

Marcin – wulkan pomysłów, dla którego każdy nowy projekt to wyzwanie. Jego konikiem są szkolenia, konferencje i spotkania z ludźmi z branży, z których stara się wynieść jak najwięcej praktycznych wskazówek. Zaraża entuzjazmem i motywuje do podejmowania kreatywnych działań.

Grzegorz – programista z powołania, miłośnik Magento. Czerpie satysfakcję z rozwiązywania problemów „niedorozwiązania” i inspirujących działań w sieci. W Praktycznym Marketingu jego dziełem są wszystkie artykuły opisujące serwisy od technicznej strony.

Agnieszka – content manager z przeszłością filologiczną. Wykształcenie i zamiłowanie do literatury psychologicznej i społeczno-obyczajowej pomaga jej w codziennej pracy, w zrozumieniu potrzeb użytkowników. W Praktycznym Marketingu podpowiada jak tworzyć wartościowe treści i promować je w internecie.

Natalia – copywriting łączy z działaniami na portalach społecznościowych. Wie jak zaintrygować odbiorców i jaka nowinka będzie miała największe wzięcie. Niemal wszystkie praktyczne artykuły o marketingu treści i social media to jej sprawka.

Piotr – ogarnia projekty od tej najprzyjemniejszej strony. O psychologii kolorów i znaczeniu barw w marketingu internetowym mógłby napisać encyklopedię, ale na razie ogranicza się tylko do praktycznych porad.

Mateusz – wiedza zdobyta na studiach graficznych i żywe zainteresowanie nową technologią czynią z niego bestię do zadań specjalnych. Wie praktycznie wszystko o sposobach na tworzenie użytecznych witryn. Coraz to zaskakuje nas nowymi pomysłami na proste i funkcjonalne rozwiązania. Zadziwia znajomością WordPressa.

Zobacz w czym możemy Ci pomóc