Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Treść wiadomości

Reagowanie na negatywne opinie w Internecie

Jak reagować na negatywne opinie, recenzje i komentarze?

Budujesz pozytywny wizerunek firmy, dbasz o najwyższy poziom usług i jakość produktów, pilnujesz terminów realizacji zamówień, zależy ci na idealnej obsłudze klienta przez swoich pracowników i regularnie wysyłasz ich na szkolenia. Wszystko idzie zgodnie z planem, ale nagle okazuje się, że dostałeś negatywny komentarz na swoim fanpage, ktoś ocenił twój sklep na 1 gwiazdkę bez podania powodu tak niskiej oceny lub znalazłeś na forum internetowym kilka gorzkich słów na temat swojej działalności. Co robić? Czy usunięcie (o ile to możliwe) takiego wpisu, wypowiedzi jest dobrym pomysłem? Jak zareagować na kilka gorzkich słów prawdy (tak, błędy i pomyłki zdarzają się każdemu […]

0 komentarzy
Trendy w marketingu internetowym 2018

Trendy w marketingu internetowym 2018

W Internecie zrobi się ciasno, a dokładnie w mediach społecznościowych (będzie coraz więcej marek rozpychających się łokciami i coraz więcej treści). Jak wybić się ponad tłum? Najprościej i najskuteczniej – podążając za trendami, o których piszą eksperci. Znasz już pokolenie Y, czas poznać psychografię pokolenia Z Pamiętaj! Cokolwiek byś nie robił, jakiekolwiek byś nie prowadził działania marketingowe, musisz uwzględnić potrzeby, psychografię generacji Z (pokolenia, które urodziło się po roku 2000 i zaczyna podejmować samodzielne decyzje zakupowe). Co charakteryzuje to pokolenie: Zrośnięci z otaczającą technologią (uzależnieni od technicznych rozwiązań, gadżetów). 2-3 razy bardziej podatni na wpływ mediów społecznościowych niż na oferowane […]

0 komentarzy