Rozwijam e-biznes

9 lutego 2015
Zegarek w dłoni, czyli jak opisywać produkty w e-sklepie

Opisy produktów. Jak przekonać klientów, że dobrze trafili?

Opisy produktów sprzedają. Jeśli są konkretne, pokazują korzyści a nie tylko cechy towaru i poparte są pozytywnymi doświadczeniami zakupowymi innych.
23 czerwca 2008
Odbicie postaci w kałuży

Budowanie wizerunku firmy w wyszukiwarkach internetowych

Klienci agencji zajmujących się pozycjonowaniem z niepokojem reagują na spadek swojej strony o jedną czy dwie pozycje – i słusznie. Mało kto z nich zdaje sobie […]
5 maja 2007
Kremowy ołówek na czarnym tle

Na newsletterach tekstowych też trzeba się znać…

Newslettery i każda inna forma mailingu to wspaniały sposób na to, by ludzie podejmując decyzję o zakupie, myśleli najpierw o Twoich produktach. I tak też się […]
3 maja 2007
Książka z przepisami

Przepis na skuteczny post reklamowy

Będąc częstym bywalcem na kilku forach o tematyce biznesowo – marketingowo – webmasterskiej jestem częstym świadkiem prób zareklamowania jakiejś strony, produktu, usługi. Dodam nieudacznych prób! Niektóre […]
3 maja 2007
Różne rodzaje email marketingu

Różne rodzaje email marketingu

Ten artykuł jest jednym z początkowych rozdziałów mojej książki / ebooka pod roboczym tytułem „Skuteczny e-mail marketing”. Będzie on moim spojrzeniem na to zagadnienie oraz opisem […]
28 kwietnia 2007
Prawdziwa miłość copywritera

Prawdziwa miłość copywritera

Wyobraź sobie, ze wchodzisz do sklepu i już od progu wita Cię sprzedawca mówi: „Dzień dobry Panu witam w naszej Firmie, która ma ponad 20 lat […]
28 marca 2007
Pozytywne zaskoczenie, czyli nagradzaj subskrybentów, bo warto!

Pozytywne zaskoczenie, czyli nagradzaj subskrybentów, bo warto!

Dziś będzie o zaskakiwaniu – a dokładniej o pozytywnym zaskakiwaniu. Często pisałem w artykułach, że lista mailingowa ma bardzo duże znaczenie w biznesie – szczególnie e-biznesie. […]
14 stycznia 2007
Jak testować użyteczność strony internetowej?

Jak testować użyteczność strony internetowej?

Istnieje sporo różnych metod testowania użyteczności strony internetowej. Każdy zainteresowany tą dziedziną powinien wiedzieć przynajmniej czym są testy heurystyczne lub testy z wykorzystaniem list kontrolnych.
21 grudnia 2006
Zwiększanie ruchu na stronie. Test skuteczności mailingów z Allegro - cz. 1.

Zwiększanie ruchu na stronie. Test skuteczności mailingów z Allegro – cz. 1.

Do przeprowadzenia testu i napisania artykuły „popchnęła” mnie dyskusja, jaką prowadziłem na jednym… a w zasadzie dwóch forach dyskusyjnych. Dyskusje te dotyczyły sensowności i skuteczności promowania […]