content marketing

6 marca 2015
Maszyna do pisania na drewnianym stole

Jak ekspercki blog staje się mocnym kanałem sprzedaży

W styczniu blog ekspercki o kotłach Defro wygenerował o 819 więcej przejść na sklep niż inne działania marketingowe. Na popularnych frazach znalazł się na pierwszej stronie […]
27 lutego 2015
Mężczyzna zastanawiający się jak promować content nudnej marki

9 tanich sposobów na promowanie treści nudnej marki

Wiesz dlaczego twój content marketing jest skazany na porażkę? Bo jesteś nudny? Nie, bo nie umiesz wypromować swoich treści.
24 lutego 2015
Kobieta z czarną opaską na oczach

10 defektów twojego content marketingu

Wszyscy robią content marketing, ale mało która firma osiąga zadowalające efekty. W czym tkwi błąd?
16 lutego 2015
Content marketing – czym tak naprawdę jest?

Content marketing – czym tak naprawdę jest?

Według Instytutu Content Marketingu ponad 85% marek używa contentu, ale mniej niż połowa uważa, że jest w tym naprawdę dobra.
22 marca 2007
Tablica Wrong Way

Kolejne 6 najczęściej popełnianych błędów marketingowych

Jest to kontynuacja tekstu „6 najczęściej popełnianych błędów marketingowych” tego samego autora, który zapowiedział cały cykl artykułów na ten temat. 1. Ustalenie złej ceny Pewna kobieta […]
18 grudnia 2006
Coraz bliżej święta... coraz bliżej święta..

Coraz bliżej święta… coraz bliżej święta..

W taki świąteczny okres, praktycznie każda z firm chce dać swym klientom coś więcej, niż tylko promocję. Chcą budować swój wizerunek, być bardziej otwarte, budować więź […]
30 sierpnia 2006
Odsyłanie Klienta do konkurencji

Odsyłaj klienta do konkurencji, a klient wróci… do Ciebie

Wiele osób zastanawia się czy można odesłać klienta do konkurencji. Ja uważam, że można i więcej na tym zyskamy niż jakbyśmy go u siebie obsłużyli. Poważnie! […]